Zapraszam także na twittera LINK

środa, 9 maja 2018

Bloober - czas na odwrót

Co prawda na rynku polskim już obecny nie jestem ale coś dla wiernych czytelników poniżej :) .

Bloober to spółka która przykuła moją uwagę już kilka lat temu, gdzie zachęcałem do kupna przed rajdem a sam nabywałem akcje po 27 zł. Ponieważ ostatnimi dniami zrobiło się znowu głośniej w branży za sprawą 11B oraz CDR z ciekawości spojrzałem co słychać na mojej "perełce" :) . Sytuacja wygląda nadzwyczaj dobrze i jestem bardzo mocno przekonany, że szykuje się powrót do wzrostów. Co prawda do linii trendu brakuje jeszcze troche i 32 zł jest realne ale akumulacja trwa...co widać. Oscylatory są mocno wychłodzone i wykazują pozytywne dywergencje. Potwierdza to też fakt, że ostatnimi dniami Millenium TFI zwiększyło zaangażowanie w spółce:



Na drugim wykresie widać bardzo dobrze akumulacje na podstawie wolumenu:


Kolejne potwierdzenie to interwał miesięczny. Wyłamanie linii trendu spadkowego na dużej świecy wzrostowej popartej wolumenem:


Nie ma tutaj tak na prawdę żadnej filozofii. Kupujemy gdy tanio a sprzedajemy gdy drogo. Dlatego zachęcam również do pożegnania się (chwilowo) z akcjami 11b ponieważ obecny szał w ciągu, myślę 2 dni, się zakończy. Rynek jest mocno wykupiony...kto to dalej ma ciągnąć po takich zwyżkach? Zastanówcie się sami. Co do CDR to jeszcze widzę trochę miejsca dla tego wybicia ale decydujące będzie kilka kolejnych sesji.


3 komentarze:

  1. Dawid można prosić o aktualizację Bloober czy on w ogóle jeszcze wystartuje i z jakiego poziomu ponieważ sytuacja na rynkach się pogorszyła a spółki gamingowe są w odwrocie.
    pozdrawiam
    Piotr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz PMN że nie odpisałem ale nie widziałem wiadomości. Pewnie już nic to Ci nie da jeśli napiszę, że Bloobera sprzedałem na początku września, gdy przebił dołem ważne dla mnie wsparcie i przestałem się nim interesować. Ja bym zrezygnował w ogóle teraz z branży gier jak i w ogóle ze spółek ponieważ zaczyna się globalny kryzys.

      Usuń
  2. Jeżeli zastanawiacie się, w co obecnie warto zainwestować, to co powiecie na mieszkania i apartamenty inwestycyjne? Jest to świetne rozwiązanie, z którego sam korzystam, a pomagają mi https://condo.pl/ .

    OdpowiedzUsuń